Ljubav


Skloniću te sa kiše...


Skloniću te sa kiše.
Dodirni mi dlanove,
osjetiš li sunce u njima ?

Zažmiri.
Obrisaću ti umor s lica.
Znaš da ne mogu te gledat ovako jadnu,
dozvolit da ti suze kao ova kiša,
na zelenu travu padnu.

Skloniću te s kiše.
Pogledaj mi oči,
plave su kao nebo što bi trebalo bit.
Šuti.
Ne moraš ništa reć.
biće bolje sutra već.

Skloniću te s kiše.
Nasloni glavu na moje rame.
Zagrli me.
Imam riječi koje liječe dušu.
Imam osmijeh koji zaustavlja oluju.

Skloniću te s kiše.
Vodim te u divan dan.
Dodirni mi dlanove,
osjetiš li sunce u njima?

***************************************

Hodaš u ljepoti svojoj....

Hodaš u ljepoti svojoj...
Haljinu ti vjetar miluje...
Osjetiš li ljubav?
U zraku se osmjehuje...
Iza ugla te sačekuje....

Plešeš sa lišćem...
Jesen ti daje ritam,
u naručje te zove,
lutkar priče ove...

Hodaš u ljepoti svojoj...
Dogrijevaš sunce..
Osjetiš li pogled moj?
Tebi se osmjehujem,
tebe sačekujem....