Ljubav

Noći su mi najgore
kad mislim na tebe,
gdje si,dal ćes doći??
Zatvaram oči u nadi da ću čut
poznati zvuk...
al njega nema...
Noći su mi najgore
kad nemogu spavat
jer tebe ću sanjat
kako odlaziš k njoj.
I budit se u bunilu
i brojit sate,misleći na te.
Svaki put molim Boga
da svane čim prije.
Sa prvim zrakama sunca
prestaje patnja,a
sa prvim pjevom ptice odlazi tuga
s mog lica...

----------------------------------

Zbogom snovi moji
nemam se više čemu nadati...
otišo je...
čemu više sanjat.
Ostavio me sa sjecanjima i tugom
i starom pričom o nekoj drugoj.
Zbogom i sretno ti bilo
odnio si dio srca mog
morat ću dalje bez osmjeha tvog
i lijepih riječi
sto sad pričaš njoj
Preboljet ću ja to
nije mi prvi put
nije to ništa...
To je kao da ti netko sruši
most od snova,
a ljubav ti je na drugoj obali.
Nije to ništa strašno,
ne boli
samo tako često provali iz mene
kao vatromet
kad se raspukne u tisuću boja
i za tren opet nastane tama.
I nema suza...
već su odavno isplakane...
osta samo praznina
i pjesme tebi napisane...


Autorica: Adriana SB