Ljubav


Slušam te kako dišeš...
Dijete u tijelu žene...
Oblaci su se skupili nad gradom,
žele da potope mene...

Ljubiš me po vratu,
provlačiš ruke kroz kosu...
Želio bih da bos poljem kročim,
da osjetim jutarnju rosu...

Grliš me, osjetim želju...
Pokušavaš da se okrenem ka tebi...
Snijeg je nestao u rijekama,
da bagrem ranije procvjetao ne bi ?

Odlaziš pod tuš....
Ljutito se oblačiš...
Mogao bih ti već

nekako reć,
da ništa,

ama baš ništa mi ne značiš...



Srcem biram put u ovom životu.. Naučio sam osmijehom preć preko zlobe... Nekad uprkos svemu izgubim snagu... Valjda je to normalno i mašina se istroši... Sigurno je samo da sam stariji po mom vremenu još godinu... Još jednu godinu... Koliko li će ih biti još?
Jedna divna djevojka mi je dala nadimak Mr. Big. Pijući kafu tutnula mi ga ko čokoladicu... Pitao sam se dugo zbog čeg ? Mislim da je vidjela u meni nešto što sam nisam.. Vidjela je šta ću biti danas.. Još se otimam od pomisli da smo slični, no nekad kad nalete kao zvijezde padalice serije već toliko puta ponovljene i djevojka koja se zatekne u mom društvu ostane da gleda red Manolica sanjajući da su njezine, iznenadi me da postajem sve više to što nisam želio... Razlog ? To ću ostaviti nekom budućem Frojdu da otkrije...
Dugo sam je ubjeđivao da griješi, da je red odijela i košulja koje imam tu iz čisto praktičnih razloga... Čovjek mora držati do sebe, biti uredan... Da profesija kojom se bavim zahtjeva od mene određenu vrstu ponašanja, oblačenja.. Nasmijala se.. „A onolike žene što završe kod tebe ili bi dale desnu ruku da ih pozoveš sebi na večeru i vino ?“ Otkud joj ta glupost pomislih ? Dobro, oduvijek sam bio u vezama sa lijepim djevojkama ali ispade da ih mijenjam kao potkošulje... Nije tako... Ni blizu.... Sve djevojke s kojim sam bio na kraju krajeva nisu bile od onih za jednu noć..Takve izbjegavam kao grip koji me iscrpljuje ovih dana....Ako sam Mr. Big kako da ni jedne nema da donese bar c-vitamin ? S ovim crvenim nosom mogu biti samo klovn danas... O.K. priznajem da sam i sam sebi kriv što nema nikog da me obiđe... Ljepojci koja bi i došla rekao sam da sam na putu...Na jedinom putu na kom sam danas jeste da postanem ono što nikad nisam želio...Čovjek kom se sve veći broj žena osmjehuje očekujući da im priđe i traži broj telefona ili da da svoj... Razočaraću vas ljepojke, ja sanjam jednu već meni suđenu sa zvijezdama na kažiprstu...Ovaj klovn nije po zanimanju statističar pa da mu je bitan broj, a nemam se kome ni hvaliti uspjesima.... Pamte me svi meni dragi ljudi kao štrkljavog klinca godinama zaljubljenog u jednu djevojku iz „ulice kraj rijeke“.. Kako da sad progutaju tu priču o Mr. Big-u.. Na poslijetku ne vidim svrhu osvajanja... Ne vidim se u toj ulozi... Biram ulogu klovna ali zadržavam odijela, košulje i rezervisani stol u mojim omiljenim lokalima... Znači Mr.klovn...